Qualitynet.gr

English   Ελληνικά
Θεσμικοί Φορείς
ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
Ενεργός Πολίτης
Διαδρομή στην Ιστορία

Κάντε κλικ εδώ, για να επιστρέψετε στην σύντομη Ιστορική αναδρομή.

1997

  • Ίδρυση του QNF, από μια ομάδα εμπνευσμένων και καταξιωμένων ατόμων, με σκοπό την αφύπνιση και ευαισθητοποίηση της επιχειρηματικής κοινότητας σε τομείς όπως η Ποιότητα, η Υγεία και η Ασφάλεια, το Περιβάλλον και η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη.
  • Δημιουργία του Διαδικτυακού Κόμβου www.qualitynet.gr, με σκοπό την ενημέρωση της επιχειρηματικής κοινότητας σχετικά με θέματα Ποιότητας. Το Portal παρέχει καθημερινή ενημέρωση και βάση δεδομένων με μια σειρά δημοσιευμένων άρθρων από τον τοπικό και διεθνή Τύπο. Από την στιγμή της λειτουργίας του, το Portal έχει πάνω από 5000 επισκέπτες το μήνα.
  • Έναρξη συνεργασίας με την οικονομική εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ, διατηρώντας μια εβδομαδιαία στήλη με σκοπό την ενημέρωση της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας στην υιοθέτηση διαχειριστικών συστημάτων στην διοίκηση. Η συνεργασία διήρκεσε έως το 2008.

2000

  • Αναβάθμιση του περιεχόμενου του Διαδικτυακού Κόμβου, δίνοντας του συγκεκριμένη κατεύθυνση προς την ανάπτυξη θεμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας.

2005

  • Έναρξη συνεργασίας με το Global Reporting Initiative (GRI), μέσω της μετάφρασης στα ελληνικά των Δεικτών του Προτύπου Σύνταξης Κοινωνικών Απολογισμών. Ανάπτυξη καμπάνιας ενημέρωσης σε 5.000 εταιρείες.
  • Ένταξη ως μέλος στο τοπικό δίκτυο του CSR Europe.
  • Διοργάνωση του 1ου CSR Forum Κοινωνικής Υπευθυνότητας, με σκοπό την προώθηση της Κοινωνικής Υπευθυνότητας και της σύνταξης κοινωνικών απολογισμών στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα, σύμφωνα με το GRI.
  • Οργάνωση εκδηλώσεων Κοινωνικής Υπευθυνότητας, με σκοπό την ενημέρωση του ελληνικού κοινού και  την έναρξη διαλόγου μεταξύ επιχειρηματικού κόσμου και κοινωνίας όπως: α) Έκθεση Φωτογραφίας κοινού για την προσωπική αντίληψη της Κοινωνικής Υπευθυνότητας, β) Ειδική Έκδοση για τους μαθητές της Α’βάθμιας εκπαίδευσης, πάνω σε θέματα κοινωνικής και περιβαλλοντικής υπευθυνότητας.
  • Συνεργασία με την καθημερινή εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, για την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα υπευθυνότητας στην καθημερινή τους ζωή. Η συνεργασία διήρκεσε 4 χρόνια.

2006

  • Συμμετοχή στο GRI Global Conference, στο Άμστερνταμ, με τη διοργάνωση της πρώτης Ελληνικής αποστολής.
  • Προώθηση του GRI Reporting Framework, και της σημασίας του GRI CHECK μέσω της δημιουργίας ενημερωτικής καμπάνιας.
  • Ανάπτυξη CSR Καμπάνιας Ενημέρωσης, για τους εργαζομένους εταιρειών πάνω σε θέματα εξοικονόμησης ενέργειας.
  • Νέα αναβάθμιση του περιεχομένου του Διαδικτυακού Κόμβου, με τη δημιουργία βάσης δεδομένων και πρόσβασης σε  λίστες Κοινωνικών Απολογισμών και δράσεων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
  • Ανάπτυξη σχολικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων, πάνω σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα, για παιδιά 6 έως 12 χρονών και τις οικογένειες τους.

2007

  • Διοργάνωση του 2ου CSR Forum Κοινωνικής Υπευθυνότητας, με σκοπό την προώθηση της ΕΚΕ και της σύνταξης Κοινωνικού Απολογισμού, σύμφωνα με το GRI. Το συνέδριο, στο οποίο συμμετείχαν 450 senior executives, προσέλκυσε το έντονο ενδιαφέρον του ελληνικού Τύπου.
  • Μετάφραση στα ελληνικά των Δεικτών G3 του GRI, στην δεύτερη επανέκδοση τους.
  • Νέα αναβάθμιση του περιεχομένου του Διαδικτυακού Κόμβου, με τη δημιουργία ενός ευρετηρίου με όλους τους Μη Κυβερνητικούς Οργανισμούς στην Ελλάδα.
  • Δημιουργία του «Πλαισίου Αρχών Κοινωνικής Ευθύνης», μετά από δημόσια διαβούλευση 2 φάσεων με όλους τους αρμόδιους εταίρους. Πρόκειται για ένα κείμενο 12 Αρχών, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί από έναν οργανισμό ή μια εταιρεία ως οδηγός για μια συστηματοποιημένη προσέγγιση της ΕΚΕ.
  • Εκπαίδευση των ελληνικών εταιρειών, μέσω της διοργάνωσης σεμιναρίων σχετικά με την χρήση δεικτών αξιολόγησης και την ανάπτυξη δικών τους κοινωνικών απολογισμών με δείκτες GRI, καθώς και τη χρήση του GRI CHECK.
  • Ανάπτυξη διαλόγου, με την κυβέρνηση, τους Δήμους και τις τοπικές Αρχές, με σκοπό την ενημέρωση και αφύπνισή τους σχετικά με την υιοθέτηση Δεικτών αξιολόγησης της δραστηριότητάς τους.
  • «Εταιρική Εκστρατεία Κοινωνικής Προσφοράς», καμπάνια υποστήριξης των κατοίκων της Πελοποννήσου που επλήγησαν από τις καταστροφικές πυρκαγιές του 2007.
  • Συμβολή στην δημιουργία νομικού πλαισίου για τις ΜΚΟ στην Ελλάδα.
  • Δημιουργία του Δικτύου Ενεργών Πολιτών, του δικτύου που έχει σκοπό την ενεργοποίηση και ευαισθητοποίηση των κοινωνικά και περιβαλλοντικά ευαισθητοποιημένων πολιτών,  με 20.000 εγγεγραμμένα μέλη.
  • Ένταξη ως μέλος στο European Foundation for Quality Management (EFQM)

2008

  • Ανάπτυξη Ενημερωτικής Καμπάνιας, για τους Δείκτες GRI προς 6.000 επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα.
  • Δημιουργία του θεσμού «Ενεργός Τρόπος Ζωής», με σκοπό την ενημέρωση  και την ευαισθητοποίηση όλων για την καταπολέμηση της παχυσαρκίας και την προώθηση υγιών προτύπων ζωής.
  • Συμμετοχή στο GRI Global Conference, με τη διοργάνωση της 2ης ελληνικής αποστολής, στο Άμστερνταμ.
  • Εκπαίδευση ελληνικών εταιρειών, σχετικά με την χρήση των Δεικτών GRI και τη χρήση GRI CHECK, καθώς και την ανάπτυξη δικών τους κοινωνικών απολογισμών με δείκτες GRI.

2009

  • Λειτουργία του θεσμού «Ενεργός Τρόπος Ζωής» για 2η χρονιά.
  • Δημιουργία του Κέντρου Πολιτισμού & Εκπαίδευσης «η Χώρα του Καλύτερου», για παιδιά και οικογένειες στο Καλέτζι Αττικής, κοντά στο Φράγμα της Λίμνης Μαραθώνα.
  • Έναρξη του θεσμού «Μαραθώνιος Περιβάλλοντος», με στόχο την αφύπνιση και ενεργοποίηση όλων των συμμετόχων, πολιτείας, επιχειρήσεων και πολιτών, για την υποστήριξη δράσεων που προστατεύουν το περιβάλλον και μπορούν να αξιολογηθούν, έτσι ώστε, κάθε χρόνο, να πραγματοποιείται καταγραφή και αξιολόγηση όλων των δράσεων που γίνονται από όλους τους εμπλεκόμενους.

2010

  • BRAVO βραβεία βιώσιμης ανάπτυξης, με στόχο τη διεξαγωγή ενός ανοικτού διαλόγου συμμετόχων σε ό,τι αφορά τη σημασία του sustainability reporting -με την έννοια της συστηματοποιημένης καταγραφής της οικονομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής επίδρασης των οργανισμών- ως το βασικό εργαλείο για την επίτευξη διαφάνειας στα θέματα της βιώσιμης ανάπτυξης.
  • Φεστιβάλ Υπευθυνότητας “Athens in Action”, με σύνθημα «Ώρα για Δράση», το Φεστιβάλ είχε ως στόχο την ενημέρωση & ενεργοποίηση όλων για μία υπεύθυνη στάση απέναντι στην Κοινωνία, το Περιβάλλον και τον Εαυτό μας, συγκεντρώνοντας για πρώτη φορά στον ίδιο χώρο Οργανισμούς (Επιχειρήσεις & Τοπική Αυτοδιοίκηση), Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις και Ενεργούς Πολίτες.
  • Έκδοση “In Action”, ένας οδηγός που παρουσιάζει τις καλύτερες πρακτικές επιχειρήσεων στο πλαίσιο της Εταιρικής Υπευθυνότητας και τις προτάσεις προς τους ενεργούς πολίτες, καλώντας τους να αναλάβουν υπεύθυνη δράση.

Κάντε κλικ εδώ, για να επιστρέψετε στην σύντομη Ιστορική αναδρομή.

Quick Launch

Sustainable Greece 2020 Οδηγός Υπεύθυνων Επιχειρήσεων Απολογισμοί Οδηγός Μη Κερδοσκοπικών Οργανώσεων Το Βήμα Ενεργών Πολιτών Newsletter in Action
kalyterizoi.gr
MKO Οργανώσεις
ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΔΙΑΣΩΣΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΩ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΔΡΑ - Κοινωνικές Συνεταιριστικές Δραστηριότητες Ευπαθών Ομάδων
ΠΥΡΝΑ-μη κερδοσκοπική αστική εταιρεία AMEA GREEK
Ελληνική Ομάδα Διάσωσης Newsitamea
Διέξοδος ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Best Medasset
Ιατροί Χωρίς Σύνορα Πολιτιστικός Σύλλογος 'Η Σκιάθος'
Υδροναύτες
previousnext
«11.2019»
Δε
Τρ
Τε
Πε
Πα
Σα
Κυ
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30